התמקדות בגן עם א
תהליך עם א' בת 3 וחצי :
היה בכי גדול וארוך כשבאה לגן …… נפרדה בקושי מאבא …. עם געגוע לאמא .. לקחתי אותה וחיבקתי זמן ממושך ..שרתי לה … הבכי המשיך …
ע: יש געגוע גדול מאד לאמא
א:..כן ….בכי
ע: רוצה שניקח דף מיוחד לגעגוע ונכתוב ביחד את כל המילים שלו ?
א: כן … הבכי נפסק
ע: בואי תראי יש לי פה ניירות בכל מיני צבעים …איזה צבע מתאים לגעגוע ?
א: כחול
ע: יופי .. בואי נשב פה ….ואני אכתוב …….אז יש געגוע גדול לאמא .. לכתוב את זה ?
א:כן …
ע: אולי הגעגוע אומר –שאמא תהיה פה עכשיו !… זה המילים שלו ?
א: כן …
ע: אז לכתוב את זה ..שאמא תהיה פה עכשיו ?
א: כן
ע: מה עוד הגעגוע אומר
א: …אמא שלי עצובה ……….אני עצובה כי התגעגעתי ……
ע: יש עצב גם לאמא וגם לך
א: כן
ע: מהעוד אומר הגעגוע
א: אמא מכינה מיץ ……………….אמא עושה מטפחת מפרחים ……………………… אמא שלי מתגעגעת ……………………………אמא מאחרת לעבודה …………………………….(הדהודים שלי מידי פעם ) …………..אמא התבלבלה ……………………………………..היא מריחה פרחים ……………………………………….אבא שלי עצוב …………………………………….
ע: על מה יש עצב לאבא ?
א: כי אמא שלי עצובה …………….כי אמא שלי מאד חכמה …………………..
ע: יש עוד מילים ?
א: לא
ע: רוצה לצייר מסביב למילים של הגעגוע ?
א: כן ……. א' ציירה מסביב ובין המילים הרבה פרחים ……………………………………………..ואז הצעתי לה עוד דף רק לצייר לגעגוע ..והיא המשיכה עוד ועוד לצייר ….